A nevem Reddi. 14 éves golden retriever és labrador keverék vagyok.

Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy általa nyomot hagyjak. Úgy tekintem, hogy ez a hely az internet végtelen erdejének egyik fája. Hát én most kisajátítom, és időről időre megjelölöm majd. Remélem hamar átveszi a szagom...

Az én falkám kicsi, de nagyvárosi. Budapesten lakunk, és mióta az eszemet tudom hárman élünk benne: Andris, Juli és én. Hogy melyikünk a falkavezér, az folyamatosan változik, és állandó küzdelmek folynak a pozícióért. Erről is szeretnék nektek mesélni...

Miről még? Arról, hogy milyen is a mi helyzetünk. Mármint jogilag. Jó, ha mi is tisztában vagyunk azzal, hogy milyen rendeletek szabályozzák a gazdáink életét. Úgyhogy kedves kutyatársak, olvassatok, hogy megtudjátok mit szabad és mit nem!

Örülök, hogy rám kattintottál, jó olvasgatást kívánok!

Reddi

A bejegyzés trackback címe:

https://azenfalkam.blog.hu/api/trackback/id/tr53420246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása